Active contactLa gestion de la relation client est « le pont conducteur » à la fidélisation de vos partenaires.
La création d’une culture relationnelle et qualitative avec les clients est l’un des aspects essentiels de la réussite d’une politique de fidélisation. En effet le marketing relationnel et qualitatif dont le principe est de chercher à créer et animer une « relation » entre une marque et son marché cible (clientèle établie ou clients potentiels), joue un rôle fondamental. Plusieurs entreprises sollicitent aujourd’hui les services des centres d’appel et externalise la gestion de la partie front et back office afin d’avoir une qualité de service meilleure et augmenter leur chiffre d’affaire…
by adminactive
next post
Le télétravail, bon remède contre la grippe A !!
previous post












Biesterfeld is a European leader in the distribution of technical plastic raw materials.

A wholly owned subsidiary of It News Info Group, lemondeinformatique.fr is the leading information and services group dedicated to IT professionals in France.
FMA Insurance is one of the leading French insurers in motorcycle / auto insurance products, and benefits from exclusive partnerships with BMW France, Harley Davidson France and Honda France.

Founded in 1988, 1 & 1 is a publicly traded group operating in the multimedia industry, offering web hosting solutions, dedicated servers (virtual and cloud), website creation solutions, commerce solutions etc. online as well as messaging solutions
DayDreams is a German brand, represented in France by Voyage Loisirs group until 2017, then by an investment fund since the end of 2017.